Cake Chocolate moist

saya dah pernah buat chocolate moist yang saya belajar di grace home bake.saya memang jual banyak dan saya sangat sayang resepi ni.saya ada pengalaman ramai orang kedekut nak bagi resepi sebab atas nama perniagaan atau nak bawak mati sekali resepi .untuk kawan-kawan yang tak mampu beli di secret resepi untuk anak-anak makan bolehlah buat dan jual.Tapi kalau nak belajar lebih lanjut pergilah ke sekolah baking di grace home bake.resepi gerenti jadi dan boleh jual.kalau anda tak ada basic skill buat baking memang susah.Jadi saya tribute resepi dari cikgu saya.miss grace.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

